i love my self..

saya juga sayang mereka d sekeliling saya.......=)

Saturday, February 6, 2010

ku terpk dan trus berpk...

errmm.. aku rase mlas gler nak tido.. nape ntah.. teringat 1 cite yg wat aku rase pelik+kecewa.
nape jd cm ni.. bile manusie taksub terhdp percntaan smpikan lupe YANG MAHA KUASA...
x takut dosakah wahai saudara seislamku..
aku nak sgt tolong pimpin dia ke jalan yg benar, sbb aku sygkan die..
kawanku, saat aku susah, die yg tolong aku.... aku sedih..
mcm mane utk aku tolg kau....

kembalilah ke pgkal jalan.. ingat Allah selalu..
ur family.. jgn kecewakan mereka..
pe yg ko alami bukan da true one that u're looking for..
ples, sdar my friend.. pintu taubat masih terbuka luas utkmu..

syukurlah Allah masih menyaygimu, beri ksmptn utk kau bertaubat..
aku akan mndoakanmu... aku akan ade d saat susah snangmu..
cume ku mohon, ku rayu.. pulanglah di sisi agama yg sbenar..
ku merayu, shbtku... masih ramai yg mnyayangimu..

ingatlah syurga neraka.. azab di akhirat..

~taubat lah......~

No comments:

Post a Comment